lørdag 9. januar 2010

Her er putene..

jeg har laget. Ledningen til kamraet har gått i stykker så dette er kun dårlige mobilbilder men jeg har så lyst til å vise de frem.

Jeg har to søstere som fikk hver sin, og teksten er nattasanger som vi har et forhold til. Den ene sangen er "Kjære Gud Fader i himmelens slott"

og den andre er "Nå lukker solen sitt øye".

På kanten har jeg sydd på blondebånd. Jeg ble så forøyd at jeg nesten tror jeg må lage meg et par til som jeg kan ha hjemme.

Håper dere har en kjempe deilig helg, jeg tilbringer mye tid inne. Det er jo så kaldt ute. Nelson orker ikke være ute han heller. I natt blir det jobbing og i morgen skal vi bare kose oss inne da også. Deilig med sånne helger av og til.

stor klem fra Henriette

7 kommentarer:

  1. Putene er kjempefine! Heldige søstre du har som hver sin :)

    Kos deg med ei rolig helg, og tusen takk for koselig kommentar hos meg :)

    Klem

    SvarSlett
  2. "fikk hver sin" skulle det selvfølgelig stå ;)

    SvarSlett
  3. Skjønner at du er stolt av det pene arbeidet ditt! Stilrent og feiende flott =)
    Ha en god helg og takk for titten.

    SvarSlett
  4. Så nydelige puter du har sydd :))Flink du er !!!
    Tusen takk for kjempekoselig besøk hos meg :))
    Flott blogg du har og her kommer jeg tilbake :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  5. Heisann:) Så flotte putene ble!! Veldig fint med teksten av sanger dere har et forhold til...det skal jeg huske til neste gang jeg skal ha et nytt puteprosjekt;)
    Ha en fin kveld!
    Klem Tina:)

    SvarSlett
  6. Nydelige puter!!!
    Lager du på bestilling kanskje?=D
    Utrolig fine var de, og kan tenke meg de ble kjempeglad!

    SvarSlett