torsdag 28. januar 2010

Bare en liten titt innom...

for å si at jeg lever...
Her er det fullt kjør på jobben om dagen og ikke mye tid til å fikse på alt som skal fikses hjemme.
Det eneste jeg har fått gjort er vel å henge opp denne vakre klokka og fikse litt i gangen. Og klokka skal ikke en gang bli værende der. Den skal inn på kjøkkenet når det blir klart.


Pidestallen er også malt ferdig og fått plass bak stolen.
Der har jeg satt en plante og et gammelt melkespann.

Et Norgesglass med lys, et pinnehjerte og bilde med "Love thee" har fått plass oppe på den lille kurvkommoden. Jeg har også satt frem et lite glass med teksten "saving makes me happy" frem. Dette glasset kaster vi småpenger som ligger i lommer og vesker hver gang vi kommer hjem. Fin måte å spare litt på. Da får jeg kanskje råd til å kjøpe noen nye skatter til hjemmet vårt. (glasset skal henges opp når knaggrekken er ferdig)

.

Jeg prøver å være så lite som mulig på dataen om dagen, men jeg må innrømme at jeg er inne og titter litt innimellom. Skulle veldig gjerne hatt bedre tid så jeg fikk kommentert litt også. Jeg vet hvor hyggelig jeg syntes det er med en liten kommentar, men jeg lover å komme sterkere tilbake:)

.

Ha en fin kveld og en flott uke videre.

Klem fra Henriette

6 kommentarer:

  1. Så koselig å "se" deg her inne! :)

    En kjempeidé med "saving makes me happy"!

    Håper du har det fint.

    Klem

    SvarSlett
  2. hei på en søndag.
    så nydelig en klokke.
    å skjønne bilder du viser oss her.
    så hyggelig du vil være med i min utlodning,ønsker deg lykke til.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Ønsker deg en fiiiiiiiiiiiiiin uke!Klemmer til DEG

    SvarSlett
  4. hei! velkommen til nib! vi tenkte bare å minne om at de som er medlem på nib forplikter seg til å publisere om interiør sålenge en er medlem:):)

    håper du får en fin og inspirerende uke!velkommen skal du være:)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Transfer- papiret jeg bruker, er det beregnet for blekkskrivere.

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  6. God helg til deg også snuppa:)Klemmer

    SvarSlett