søndag 18. oktober 2009

En deilig helg hos mor og far..

Koselig å komme hjem til mor og far å se dette på trappa. Vi har vært der hele helgen og fått servert så mye deilig mat og drikke.
De har vært hundevakt for Nelson på natta når vi har vært på jobb.



MIDDAGSTIPS

På lørdag bestilte jeg fisk til middag og da stelte mor i stand deilig fiskepudding med reker, blomkål,reddik, og en nydelig fiskesaus. Og kokte poteter selvfølgelig. Det er så mye annet godt å lage så det er sjeldent jeg koker poteter. Men jeg er alltid veldig glad for at jeg får det når jeg kommer hjem dit.
Håper dere har hatt en strålende helg.
Jeg for min del håper på en kreativ engergifull uke.
Jeg vet iallefall at jeg skal i skogen for å samle inne masse fint fra naturen som jeg kan pynte med hjemme.hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar