søndag 1. november 2009

31 oktober i dag...

I dag tenner jeg et lys for lillemann som skulle vært født i dag...

Litt blanda følelser jeg sitter med i dag...



Men jeg har brukt dagen godt. Først var vi på mopsetreff på ekeberg og traff så mange andre fine mopser. Nelson var litt skeptisk men hadde det nok gøy på slutten. Møtte Karen der og hun var så snill og ga meg dette søte lavendelhjerte med nostalgisk trykk med en liten mops på. Ble så glad. (Er desverre ikke så tydelig å se på grunn av det dårlige mobilkameraet mitt.)


Så dro jeg til byen og møtte min kjære mor og mine to kjære søstere. Vi spiste først på yayas så tok vi turen til kinosalen og så Julie & Julia. En utrolig søt film som jeg annbefaler på det sterkeste.

Nå er det køya for min del. Har vært en tung men fin dag.

Stor klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar