tirsdag 1. desember 2009

1. søndag i advent...

var i går... Men da var jeg desverre (?) i Tallinn. Derfor har jeg tent adventstaken min i dag.. Her er min adventsstake i år.

Syntes vel egentlig det blir altfor tidlig jul.. Jeg husker da jeg var liten og kom ned på selve juleaften. Da pyntet man ikke til jul før lille.. Det var stemning det.. Men alikevel er jeg en av de som blir revet med og pynter litt til jul tidlig i desember. Og siden det er 1. Desember i morgen har jeg holdt på litt i kveld..




Mer får dere se senere..

Nå må jeg bare jumpe i seng så satser jeg på at jeg får blogget litt mer nå i tiden fremover.

Ha en kjempe fin natt, og en god tirsdag for dere som titter innom i morgen..

Stor klem fra Henriette


(Imens jeg pyntet til jul ble gutta mine litt trøtte..hehe...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar