tirsdag 29. desember 2009

HÅPER DERE HAR GODE DAGER?

Jeg er bare innom for å ønske alle en fin tid nå før året bytter om.

Jeg er i Äppelbo og koser meg glugg med to barn, tre ungdommer, to voksne, min kjære Tomas, to hunder, en katt, (og fler skal vi bli)Emil på tv, 23 minus grader,(håp om at det blir litt varmere så vi kan gå på ski) og masse masse god mat.

Her blir vi til over nyttår. Hadde et kjempe deilig døgn på Brandval før vi reiste hit. Er noe spesielt med landet.. Der hadde Kari, som er en shetlandsponni, tatt seg en liten tur ut for å spise på fugleneket. Idyllisk spør du meg...


Ha en fin nyttårsaften! Gleder meg til å komme hjem og lese alle de fine bloggene deres. Da skal dere også få se de fine putene jeg har laget. De ligger igjen på kameraet i Norge.


Stor klem fra Henriette

1 kommentar:

  1. Kos deg på landet - herlig! :)

    Her koser vi oss inne mens kulda herjer ute, riktig nok ikke 23 minusgrader men likevel ;)

    Ha ei fortsatt fin romjulstid og en spennende nyttårskveld!

    Klem

    SvarSlett