torsdag 17. desember 2009

Treet er pyntet- Jul i stua...

Hadde litt internett problemer i går, men her får dere altså se mitt lille tre i år. Det ble kuler i hvitt, sølv, rødt, engler og isdråper og røde hjerter.
Litt synd at det ikke kommer ordentlig frem på bilde hvor koselig det ble i virkeligheten.
Nå er det virkelig jul i stua.



I helgen så satser jeg på at jeg iallefall får begynt med putelaging. Det blir spennende for jeg har aldri gjort det før..

Håper dere har en flott kveld og at dere føler julefreden senker seg:)

Stor klem fra Henriette

2 kommentarer:

  1. KOSLIG AT NOEN TITTER INNOM MEG! LEGGER MEG TIL DEG JEG OGSÅ! KOSLIG! SUPER FINE SMYKKER! DET SKAL JEG HA I BAKHODET! SYNS DET ER GØY Å HA NOE IKKE ALLE ANDRE HAR!

    STOR KLEM HERFRA

    SvarSlett
  2. Lekkert! Så stilig det var md juletre i potte:) Vi har ak pyntet her også.... Bare hvit og sølv... og lys:) Ha en fortsatt fin kveld!Klem

    SvarSlett