tirsdag 19. januar 2010

Er det bare mine foreldre??

... som lar gamle skatter ligge nede i kjelleren å støve ned? Jeg var en tur hos mine kjære foreldre i helgen og fant ut at jeg skulle ta en titt ned i den gamle kjelleren. Dette var ting jeg så på som skrot før. I kjelleren lå det blandt annet:
.

En gammel vekt,

ett gammelt, skatoll,


En gammel veggklokke,

en gammel harpe,

gamle malerier,

gamle fotografier,



og masse gamle bøker.


For og ikke snakke om gamle stoler, hyller og bord.
Jeg tror nok jeg må ta en ordentlig raid der når jeg fått alt i orden her hjemme.
.
Jeg tror nok at jeg må ta en liten bloggpause til jeg har fått orden på sakene. Det er som Tomas sier, at jeg er mere opptatt av å sitte og lese alle bloggene og drømme om hvordan jeg vil ha det, enn og faktisk fullføre de prosjektene jeg har.
Jeg har prosjekter på gang på kjøkkenet, i stua og på soverommet.
Jeg har også en hektisk tid på jobben fremover. MEN desto morsommere vil det være å komme tilbake til blogglandia og se hva dere har bedrevet tiden med og kanskje vise dere hva jeg har fått til.
.
HA EN FLOTT TID FREMOVER:) JEG ER STRAKS TILBAKE!!
.
Klem fra Henriette

8 kommentarer:

  1. Nei, det er ikke bare dine foreldre som har ting lagret på loft og i kjeller. Husk, du skal være glad de lagrer dem, mange har kastet alt.....

    Din Tomas har helt rett i at det er lett å bruke så mye tid på å drømme seg bort i andres blogger, at man ikke får gjort noe selv.

    Kjente meg veldig godt igjen der....

    SvarSlett
  2. Dine foreldres kjeller er virkelig et skattkammer!

    God "fri" og kos deg prosjektene dine! :)

    Klem

    SvarSlett
  3. oj så moro dette var,gleder meg til du har fått det på plass,
    ja en blir betatt av alle disse vakre blogger en kommer over,mye fint.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  4. Så gøy å finne så mange fine, gamle skatter! Jeg gleder meg til å se når du får tingene på plass.

    Klem

    SvarSlett
  5. Så masse fint!I kjelleren til min pappa er det bare ved,ikke så spennende,men i kjelleren til bestemor skulle jeg gjerne tatt en titt!

    SvarSlett
  6. Oi, så masse fint det var der da! Sukk, mine foreldre har kastet alt de, tilogmed en dukkevogn fra 50-tallet (gremmes)! Kos deg med skattene dine! Og det med å drømme seg bort i andres blogger hørtes veldig kjent ut, ja.
    Ha en flott pause da, håper du får gjort noe av det du skulle!
    PS! Legger meg som følger hos deg jeg, så kan jeg se hva du gjør med alle skattene...
    Klem, Yvonne :)

    SvarSlett
  7. Oj så mye flott da! Gleder meg til å se hva du gjør med det:)
    Det ligger endel gamle ting i mitt barndomshjem også...men jeg har en bror og svigerinne som også er veldig glad i det gamle, så vi får trekke lodd tenker jeg. Min søster liker mer det moderne, så da er vi kun to om de gamle skattene;)
    Jeg har også endel gamle møbler i min kjeller. Gamle skolepulter,gammelt skatoll, klaffebord,biedermeier sofa mm. Har dessverre ikke plass til det foreløpig:(

    Klem Tina

    SvarSlett
  8. Oiii, for et skattekammer foreldrene dine har! Vekten var virkelig lekker:)

    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg, det setter jeg pris på :)

    Fortsatt god søndag til deg!

    SvarSlett