søndag 14. februar 2010

GOD KVELD, GOD KVELD...

Liten hilsen fra meg i dag. Håper alle har hatt en flott morsdag,valentines dag og fastelaven. Vi har vært hjemme hos min kjære mor og feiret. Hadde laget dette kortet (som er det eneste jeg har laget i det siste) :

Etter en flott dag hjemme med familien og masse god mat, dro vi en tur til min kjære svigermor. Hun måtte jo selvølgelig også få en liten oppmerksomhet på dagen:)

.

Her hjemme er det full rulle med ny jobb, og når jeg kommer hjem går lufta litt ut av meg. Nelson har også vært syk en lang tid. Og jeg hoster og hoster og hoster.. Tomas holder seg som vanlig frisk og rask, så da er det han som holder fortet hjemme om dagen, og da blir det ikke mye interiør..hehe.

.

.Men jeg håper dere alle har fine tider og nyter det flotte vinterværet. Jeg gleder meg til hyttetur på fjellet i helgen som kommer, og håper at energien skal komme strømmende etter noen dager med fjelluft.

.

Stor klem fra Henriette

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar