onsdag 21. april 2010

Fine fyrstikkesker på 1-2-3..

Enklere kan det ikke bli. Dekorere en fyrstikkeske er super enkelt og veldig fint!!

Disse lagde jeg nå av det jeg hadde og jeg brukte kanskje ti min..

Og jeg vil si jeg har sikkert ti-femten til som ligger rundt om her hjemme.

Super enkel liten oppmerksomhetsgave,mon tro jeg må lage en til en til helgen....

Har fått spørsmål om hvor jeg har fått tak i denne telysholderen under.Jeg fikk noen "stearinklumper" (jeg tror det er stearin) av svigerinnen mn. Hun hadde handlet av den dame i Sverige som er forhandler for noe som heter PARTYLITE.Jeg trava byen rundt for å finne noe disse klumpene kunne smelte i, og denne fant jeg i en interiørbutikk som ligger på Storo senteret i Oslo. Men jeg er helt sikker på at de finnes andre steder også. Og lysklumpene kan bestilles på hjemme siden til PARTYLITE. Eller kanskje du vil bli forhandler selv?

Ha en strålende onsdag!!!

Stort smil fra Henriette

4 kommentarer:

  1. Hei Henriette,
    Tusen takk for svar! Den interiørbutikken på Storo har utrolig mye fint!!!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for svar inne hos meg! Lager gjerne kort på bestilling, du kan jo sende meg en mail om hva slags kort du ønsker deg? Adr er:
    yvonnchr@online.no

    SvarSlett
  3. Så koselige fyrstikker da!! Ja det er ikke mye som skal til nei.
    Koselig blogg du har her,fant deg via en kommentar. Det var så koselig,så da legger jeg meg til som følger. Finner jeg lettere veien tilbake.
    Har en give away hos meg om du vil være med også!!
    Klem Mona

    SvarSlett
  4. Åh!! Jeg elsker engler. Utrolig nydelig på fyrstikkesker. Sånne skal jeg lage å gi i vertinnegaver. Takk for inspirasjon♥

    Håper du får en fantastisk kveld og helg videre!
    Stor klem fra Sophie Mari ♥

    SvarSlett