mandag 5. april 2010




Heisann. Da var jeg tilbake igjen etter ett lite opphold-Lenger enn planlagt. Var jo syk, så kom påsken farende. Har kose oss masse på fjellet i hele 8 dager, men alltid godt å komme hjem igjen også. Nå går det mot lysere tider også, og det merkes på humøret.


Blir ikke så mye blogging her i kveld, men tenkte jeg skulle gi dere et lite tips. Jeg kaster aldri glass, enten om det er fra oliven, tomatpurè, syltetøy el. De lager jeg nemlig telysestaker av. Sikkert ikke noe revolusjonerende, men jeg har ikke tenkt helt i de baner før.
Her har jeg gjort det enkelt med blondebånd og naturtråd med en liten charm. Decoupage,serviett,maling, osv er også enkelt å bruke.
Så er det så koselig med lys, jeg får iallefall ikke nok.
God natt!!!
HUSK FORRESTEN MIN GIVE AWAY,SNART TREKNING!!

1 kommentar:

  1. Utrolig søte lykter - det var en super ide!
    Jeg kaster heller aldri glasskrukker. Bruker de om igjen når jeg lager hjemmelaget syltetøy, chytney eller andre godsaker :)
    Ha en fin dag!
    Klem fra Sophie Mari

    SvarSlett