torsdag 6. mai 2010

HJEMMESNEKRA LYS DEL 1.


Er ikke bare fyrstikk esker som er enkle å dekorere.
Jeg printet ut noen ark fra dataen og limte på med decoupagelim. Flotte motiver og dokumenter kan du bla finne hos shabby chic papirskatter. Litt naturtråd og en mynt så har du flotte og dekorative lys.
Vet at det er mange måter å gjøre det på, så kvelden i dag skal brukes til litt lys "snekring".
Håper dere alle har hatt en fin uke og er klare for helg i morgen:) Det er jeg iallefall!!!


STORT SMIL FRA HENRIETTE

6 kommentarer:

  1. Så fine lysene ble! :)

    Koselig at du vil være med i give away inne hos meg! :)
    Klem

    SvarSlett
  2. hei på deg.
    å de var kjempe fine,
    så flink du er,
    klart man er klar til helga,vi skal i konfirmasjon,å det er meldt kanll vær hele helga.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Så flotte lysene dine ble. Har kjøpt inn lys jeg også, men de må ligge på vent til jeg er ferdig med eksamen. Dine ble i hvertfall veldig fine.
    Takk for koselig kommentar hos meg og kjekt at du ble med på give awayen.
    Jeg her lagt meg som følger hos deg sånn at jeg kan komme tilbake her....etter eksamen ;)
    Ha det fint og kos deg med din utrolig søte Nelson :)
    Trude :)

    SvarSlett
  4. Så nydelige lys! Riktig lekkert..

    Oppdaget akkurat bloggen din, har lagt meg som følger og gleder meg til å lese mer :)


    Tove

    SvarSlett