mandag 28. juni 2010

Bordpynt..

Heisann!
Da er jeg endelig tilbake. Frisk som en fisk. Fytti så slitsomt det er å ligge med feber og vondt i kroppen en hel uke.. Og for og ikke snakke om, bortkastet!!!! Nå er jeg iallefall endelig på beina igjen, og at jeg har rukket mye i dag,kjennes godt. Først var jeg tidlig oppe på jobb, så var det rett hjem og vaske og rydde, så var det rett på matlaging, så middagsgjester. Var bare mine foreldre og min ene bror men hyggelig å stelle litt i stand for det.

Forrige lørdag så feiret vi mor sin 60 års bursdag. Jeg hadde tatt på meg ansvar av pynting av bord og bordkort.. Og typisk meg så klarte jeg ikke å starte før samme uke.
Men jeg ble fornøyd med resultatet, og det viktigste er jo at min mor var det.
Gjorde bordkort og servietter i ett. Et godt tips, selvom det tok en halv evighet å brette til.
(Ble litt feil med bildene her, ingen layout ekspert)
Gjorde det enkelt med lilla og hjerte som tema, og alt er handlet litt her og der.
Nå er det to arbeidsdager til så starter min etterlengtede ferie. Som jeg gleder meg.
Men først; en real blogg runde!
Stor klem!!!

2 kommentarer:

  1. Uff, ikke kjekt å bli liggende så lenge nei=(
    Skikkelig kjedelig rett og slett! Men godt du er på beina og klar for sommeren.... Den MÅ jo komme nå;)

    De serviettene/bordkortene var kjempeflotte!!
    Genialt, enkelt og fint=)
    Ha en fantastisk mandagskveld
    Klem

    SvarSlett
  2. hei.
    så godt å høre at du er bra igjen,
    nydelig du har pyntet til mamma din,så flink du er,
    ønsker deg mange gode sommer dager.
    klem fra sylvia

    SvarSlett