søndag 3. mai 2009

Heisann.. har vært ganske dårlig på oppdateringer i det siste..

En del som skjer, både oppussing og vår og da bruker iallefall jeg tiden på andre ting enn å blogge.

De som har lest siden start så kanskje at jeg hadde noe stort på gang.. og det har jeg fortsatt...

Jeg har en liten bebis i magen som har tenkt seg ut ved slutten av oktober. Jeg er i skrivende stund 14 uker og 3 dager på vei. Bilde under viser fra uke 12 (3mnd). Fikk beskjed av legen min i begynnelsen av året at jeg hadde vannskeligheter med å bli gravid fordi jeg har for høyt
stoffskifte. Skal til kontroll på Aker den 13.mai så føler at jeg er i de beste hender..



Det er også litt stillestående på den kreative fronten om dagen,men holder på med noen nye englebokser. Driver også med oppussing av et bord vi kjøpte på Fretex for 400kr. Råder alle som trenger nye møbler om å stikke dit. De har alt- men man må vel være glad i å pusse opp møbler for at det skal være aktuelt. Bilder kommer senere..



Ellers så ønsker jeg alle en fin søndagskveld.- Jeg har bursdag om 3 uker...weee:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar