torsdag 14. mai 2009

FORANDRING!!



Endelig begynner leiligheten å bli ferdig. Litt pirk og litt mere pynt så er den helt klar. Vi har jobbet som helter den siste uken for å bli ferdig til hele familien til Tomas kommer i helgen. MEN uheldig som bare jeg kan være så har jeg blitt syk.. Og jeg som skal gå i 17.mai tog med barnehagen i morgen og fikse verandaen med nyinnkjøpte møbler og blomster.. Får bare satse på at en dag i senga er nok...



Den avlange krukken er fra Fretex til kr 20 og de små blomstene kostet 19 kr på Plantasjen.

Den lille dokterkrukken kostet 10kr på Fretex. Blomster fra mamma sin hage.


Den lille engelen er kjøpt i en interiørbutikk i Sverige men de finnes overalt. Telysholderen 5kr på Ikea.


Her ser du bordet jeg kjøpe på Fretex for lenge siden. Etter noen runder med sparkling,
sliping, pussing og maling ble det akkurat sånn jeg hadde håpet det skulle bli.
Komode/sjenken er fra Jysk. Med ett strøk maling ble den perfekt. Nå mangler bare smidjernshåndtakene.
Som dere ser har jeg også fått meg en liten gullfisk. Lucky er ganske sjenert men begynner å bli kjent med bolla si;) hehe...
Masse man kan gjøre for en billig penge. Dere som har vært i leilightene vår før ser den store forandringen.
Jeg dro med meg Kine og Madeliene på Fretex i går, de fant like mye fint som meg, om ikke mere.
Så tipset mitt er Fretex i Ole Deviks vei. Billig, flott og til en god sak!

3 kommentarer:

  1. Hei hei!Takk for hyggelig hilsen hos meg! så utrolig fin blogg du har! Og så fint hjem du har og! Legger meg som følger på bloggen din jeg;) Klem klem fra Lotta:)

    SvarSlett
  2. Ps. Så gøy du kjenner Samantha! Ho er ei super jente..Love her:)

    SvarSlett
  3. Tittej Henriette. Blogg er gøy. Har lest alt du har skrevet sålangt. Gleder meg til å følge med videre... Elsket engleboksen forresten<3

    Klem helene unsvåg

    SvarSlett