søndag 25. oktober 2009

Loppisfunn...

Ble ikke det jeg lette etter på loppis men jeg fant med meg masse annet "skrot". Ting jeg har flere av fra før, men som jeg ikke får nok av.

Beklager dårlig bildekvalitet men mobil og kamera er desverre borte.

Dette søte sølvfatet fikk plass på bordet.



Denne telysestaken skal få et strøk med spraymaling og nytt glass.
(siden jeg klarte å knuse det andre.)
Står "knutsteen design". Noen som kjenner til det?
Denne gleder jeg meg til å plante en plante i:

Dette søte sølvfate:



Denne er jeg litt usikker på.. Det står håndlavet trond tinn 1964.
Jeg syntes den var fin og kjøpte den av den grunn. Det var samboeren min som tipset meg på at den kunne kanskje være litt verdt?Noen som vet?

2 kommentarer:

  1. tusen takk for koselig besøk på bloggen min :)
    Loppemarkeder er moro og du har fått mange flotte ting :)
    Herlig blogg du har.. Her kommer jeg snart tilbake :)

    Ha en fin dag
    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. halloooo henriette. loppis er gøy!! i dag hadde jeg en trivelig kopp kaffe med din lillesøster forresten. så vet du det. og jeg titter innom her i blant, så vet du det også. fin blogg du har. søtt bilde på toppen der nå!

    SvarSlett