fredag 23. oktober 2009

Nabooppussing, lite søvn, loppis, Nelson....

Her blir det ikke mye blogging om dagen. For det første har jeg ikke fått gjort noe av det jeg har skrevet at jeg har hatt planer om som bland annet, engelbokser, knagger, og ut å plukke i naturen. Og for det andre har jeg mistet kamaerat og mobiltlf på en uke. Og for det tredje så tar Nelson all fritid på dagen og holder meg mye våken om natta. Og sist men ikke minst, så har vi en nabo som pusser opp. Og han bryr seg ikke om sånne som meg som sover best om morgenen. Neida, her starter vi så tidlig som mulig. Uff, det er lov å være litt frustrert i blandt, er det ikke?



Lysglimt. Jeg skal på loppis med Martina i helgen og gleder meg stort. Siden jeg da skal bevege meg mot gamle traker så skal jeg defintinvt innom favorittbutikken min; " Det lille hjem ".

Da håper jeg på å finne mye gøy. Et annet lysglimt er at jeg leser en fantastisk fin bok (når jeg ikke får sove på natta).

Den heter "La meg synge deg stille sanger". Jeg annefaler den på det sterkeste.





Jeg satser på å komme sterkere tilbake neste uke.

Imellomtiden får dere ha en super fin helg.

Stor klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar