lørdag 16. januar 2010

LYKKESTUNDER.

I dag har vi vært ute og handlet litt, og jeg var så heldig at jeg klarte å kapre til meg en tallerkenhylle for hele 25 kr. Det er helt utrolig, jeg vet ikke hvor lenge jeg har lett etter en sånn tallerkenhylle men jeg syntes de har vært så dyre overalt. Fretex vet du, der har de alt man trenger. Det fikk være med meg hjem i dag og en del nye -norgesglass. Det er alltid praktisk. Spørsmålet nå er om tallerkenhylla sammen med spisestolene og bordet skal males hvitt, eller sort? Jeg har lenge tenkt at jeg vil ha det sort men når jeg først står det så blir jeg i tvil..
Det er jo tryggere i hvitt?
(Jeg må igjen beklage dårlig bildekvalitet ettersom jeg ikke har fått surret meg til å kjøpe et nytt kamera.)
Nå har jeg masse prosjekter på gang her kjenner jeg, og jeg skal bli flinkere til å fullføre. Det er ett av mine få nyttårsforsetter. Så nå står Tomas og snekrer opp ett nytt klesskap som jeg så sårt har savnet, Nelson koser seg med en stor gulrot, og gulrotkaken står i ovnen.(rakk ikke bake på torsdag eller i går) Dette er lykkestunder som går i minneboka. Håper dere også har en deilig og flott helg! Bilde av kake kommer snart:)

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er tøft med sorte detaljer, så jeg synes du skal male den sort :) Men det kommer jo selvfølgelig litt an på hvilke farger du ellers har i det miljøet den skal henge :)

    Som du sier, hvitt er ganske safe da ;)

    Kos deg videre med prosjektene dine, og ha en fortsatt herlig helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Åhh, heldigriiis! Jeg har vært på jakt etter en fin tallerkenhylle jeg kan male lenge..Det fantes ikke flere der tilfeldigvis?? *Håpe* Tipper det blir fint både i sort og hvitt jeg:-)

    SvarSlett