tirsdag 12. januar 2010

Prosjekt; soverom

Hei hei i kvelden der.
Sitter og drømmer om den nye sengegavlen jeg har planer om å snekre i hop i løpet av nærmeste framtid. Jeg må jo selvfølgelig ha med meg min kjære Tomas på prosjektet men jeg saster på å overbevise han i løpet av de nærmeste dagene. Jeg fant en reportasje på Klikk.no der jeg fant en sengegavel helt etter min smak:
Det virket heller ikke så altfor avansert for en med 12 fingre som jeg har.
Sengegavlen skal også få malt på veggordet " Always kiss me goodnight".
Soverommet vil også bære preg av dus lyseblå, mørk tre, kremhvitt, smigjern, hjerter og engler.

En annen viktig ting som nå skal få plass over sengen er dette flotte håndlagede bilde jeg fikk til min dåp. Den har hengt over sengen min i nesten alle år og skal nå tilbake der den hører hjemme.

Jeg kan nesten ikke vente med å komme i gang, og jeg gleder meg så til å bli ferdig.

Håper dere alle får en strålende natt.

Godnattaklem fra Henriette

2 kommentarer:

  1. Åh lekkert..Ønsker jeg meg også:)Gleder meg til å se:)
    Nattaklem

    SvarSlett
  2. Høres ut som om du får et kjempefint soverom! Gleder meg til å se :)

    Håper du har en fin dag!

    Klem

    SvarSlett