onsdag 10. mars 2010

Mens jeg venter..


Tok en liten tur på Kid igjen for å kjøpe et sett til med servise heritage. Tenkte meg om et par ganger etter jeg kom hjem og lurte på hvorfor jeg ikke hadde kjøpt med et sett til.. Men man går jo ikke ut fra Kid med bare en ting.. Salg på kjøkkenhåndklær jo.. Og jeg manglet et liten brødkurv. Alt under 100-lappen tilsammen..

(dere får selvsagt ikke se tingene på sin plass ettersom jeg ikke er ferdig på kjøkkenet...)


Jeg maler for harde livet om dagen. Tomas har reist til Frankrike,og med en liten selskapsyk valp er det ikke lett å få unnagjort malingen... Får bare håpe jeg blir ferdig innen søndag, så jeg får blitt med på NIB sin konkurranse.
Han en flott kveld, og ikke glem give away:)
STORT SMIL fra Henriette

2 kommentarer:

  1. Gå en tur først med hr.Nelson og gi han noen mentale oppgaver som avslutning, så får du nok arbeidsro etterpå. F.eks kan du pakke inn en leke eller godbit i en tom dorull /eggekartong og teipe godt rundt, eller putte det i en brødpose og knyte igjen. Hunden min elsker i allefall sånne oppgaver og legger seg gjerne til å sove en god stund etterpå.
    Trenger du flere enkle aktivitetstips har jeg haugevis...har en aktiv liten hund her selv:)
    De kjøkkenhåndklærne er så fine! Jeg har sett at noen har sydd puter av dem, det ble veldig stilig. (PS! Hvis du har sendt meg mail for å bestille det nyeste kortet, har jeg ikke fått den.) Ha en fin og kreativ dag!!

    SvarSlett