onsdag 28. april 2010

Noe så rart...

Jeg er ikke er person med grønne fingre. Mine planter og blomster bruker normalt å dø etter et par uker. Men av en eller annen grunn så har plantene og blomstene mine nå overlevd i flere måneder.
Vi var i Äppelbo i helgen og da hadde jeg satt min nyinnkjøpte Hortensia (etter råd fra min mor) i vann i vasken. Men når jeg kom tilbake så hadde vannet gått ned og Hortensian min var helt dø og vissen... Og jeg med mine ikke-grønne fingre ville normalt bare kastet den. Av en eller annen grunn bestemte jeg meg for å gi den masse vann og prøve å redde den en dag til, og det angrer jeg ikke på... Den var HELT FIN i dag tidlig igjen.. Så dere som tror at en Hortensia er dø når den er vissen; det er den altså ikke.. Kveldens "tips"!

Nå er det køya for min del, jeg har en lang jobbøkt foran meg i morgen.



SOV GODT:)



3 kommentarer:

  1. hei snuppa!

    den hortensian var fin! ikke så flink til blomster selv, kjøper ett par jeg vet jeg klarer, pletter i luften og hjerteranker er enkle å få til her i huset! ellers så har jeg ett pat kunstige oliventrær og de visner ikke vet du!

    ha en fin torsdag, godt å tenke på at helgen nærmer seg!

    klem herfra

    SvarSlett
  2. Her eier jeg heller ikke grønne fingre, og min siste grønne plante avgikk ved døden for noen måneder siden. Nå er det kun plast igjen :P
    Kanskje jeg skal prøve meg på en Hortensia jeg også?!

    Klem Karianne

    SvarSlett
  3. hei igjen snuppa!
    en liten tulle i magen ja, er nå 22 uker på vei og terminen er i begynnelsen av september! men ble keisersnitt forrige gang så mulig det blir det denne gangen også! håper det, for da blir vente tiden litt kortere! håper alt står bra til med deg! titter innom deg rett som det er vet du!

    stor klem herfra

    SvarSlett