torsdag 29. april 2010

VERDENS BESTE GRØNNSAKSSUPPE MED KJØTTPØLSER.

Heisann. Etter en laaang dag på jobb var det godt og endelig kaste seg en time i sofaen. Men mat må man ha og jeg lagde i dag en grønnsakssuppe av det jeg hadde i skapet. Den var super enkel og ikke minst super god. Tenkte jeg ville dele den med dere..
.
Til ca 4 porsoner
Kok opp en liter vann og tilsett 3 grønnsaksbuljonger.
Skjer opp to store gulrøtter i strimler og en halv kålrot i biter.
La dette småkoke i ca ti min.
Deretter tilsetter du en halv brokkoli, endel purre og 2 kjøttpølser i biter.
Kok videre i ca 5 min og voila, verdens beste grønnsakssuppe.
(Igjen måtte jeg ty til mobilkamera ettersom vi glemte kameraet vårt i Äppelbo.)
.
Nå blir det en lang tur med Nelson, litt strikking så køya igjen. Håper dere alle har hatt en fin dag.
SMIL

1 kommentar: