onsdag 12. mai 2010

Nydelig kort - på min vegg!

For en stund siden handlet jeg et fantastisk søtt kort hos Salige Lavendel. Tanken var at dette kortet skulle mamma få til morsdagen. MEN syntes kortet var så vakkert at jeg ville beholde det selv. Ettersom vi fortsatt bor i mur og samboer er streng med å henge opp på veggen bestemte jeg meg for å henge det opp på veggen på kjøkkenet,med "tyggis" bak. Nå mangler det bare en flott ramme og en hylle i gangen så får det sin riktige plass..Men foreløpig så henger det her, så jeg kan se det hver dag! Vil råde alle til å ta titten innom bloggbutikken til Ann-Helen bak bloggen Salige Lavendel.

Ha en god natt. Stor nattaklem fra Henriette

3 kommentarer:

  1. hei på morran,
    nydelig kort du har kjøpr,hun er såå flink å lage ting,elsker alle hennes kort,
    tusen takk for hilsen hos meg,det varmer,
    ønsker deg en herlig onsdag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Såååå vakkert! Blir kjempeflott som bilde :)

    Jeg har også oppdaget Salige Lavendel og elsker hennes ting.. Kortene er helt nydelige..

    Ikveld skal jeg og småjentene brette små "vesker" fra salige lavendel. De skal stå på rommene deres med små "skatter" i :)

    Ha en super dag og nydelig helg!

    Tove

    SvarSlett
  3. Hei på deg Henriette! Så koselig at du likte kortet så godt at det får lov å pryde veggen din :) Får håpe du har lykken med deg på giveawayen hos meg da, så kanskje du får noen kort du kan gi til mamman din også. Ha en koselig kveld videre og takk for den fine omtalen her!

    SvarSlett