torsdag 13. mai 2010

Litt ordning og litt fiksing..

Kvelden i dag har gått til å fikse litt i gangen. Har kjøpt meg ny tavle og en søt liten hylle og dette måtte jo selvfølgelig opp. Jeg er ikke så veldig fornøyd med den lyse tre fargen på kurvene og stolen, så det skal få seg noen bokser med spray når jeg får tid.. Tenk for ca et år siden så syntes jeg det var så stilig med lyst tre. Rart hvordan det kan forandre seg. Her er noen smakebilder iallefall. Må igjen bare beklage de utrolig dårlig bildene ettersom jeg fortsatt må bruke mobilen.. Lurer på om jeg skal investere i ett speilrefleks...
GOD NATTAKLEM FRA HENRIETTE

3 kommentarer:

  1. hei hei!

    såfin gangen ble,likte den kjempe godt! ha en super helg snuppa!

    klem klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine bilder til at du ikke har speilrefleks ! :)

    SvarSlett
  3. Så fint du har det i gangen! Skikkelig koselig=)
    Synes absolutt ikke at bildene er gale, når du sier du harbrukt mobil! Jeg tar med vanlig kompaktkamera, og får samme bilder som deg....
    Kjempefin blogg du har, likte meg godt, så legger meg til og kommer igjen senere!
    Nå er det natta;)

    Ha en fantastisk uke!
    Klem fra Lykkeliten

    SvarSlett