mandag 30. august 2010

God kveld, God kveld!

Ja, da ser jeg at det fort har gått en uke siden jeg blogga sist.. Tiden flyr avgårde. Med ny start på jobben så er det ikke så mye jeg får tenkt på her hjemme..






Tror og håper at det gamle bordet under her kommer på plass i morgen eller onsdag. Tusen takk for alle innspill. Jeg har bestemt meg for å ta det inn og iallefall prøve.
Var en tur hjemme hos mine foreldre og da hadde mamma gravd frem en hel haug med blondebånd fra min bestemor. Min bestemor var visst storfan av blonder, og brukte det til alt.. Stas å få være ny eier.. Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse gamle tresnellene??
.
Raska med meg en gammel keramikk lysestake også!! Storfornøyd!!!
.
Nå har jeg iallefall vært innom bloggen, og håper morgendagen bringer mye bloggetid!
Stort SMIL fra Henriette

2 kommentarer:

  1. Veldig flott lysestake. Gleder meg tilå se bord.
    Er ikke sikker på hvor du kan kjøpe de snellene, har du prøvd nett? klem mari

    SvarSlett
  2. Her må jeg følge med altså, greit ?
    Så mye fint....

    SvarSlett